Arbejdsmiljø

Arbejdsmiljø: Positiv kommunikation styrker dine relationer på jobbet

Positiv kommunikation kan fremme et godt samarbejde, en god omgangstone og en god forventningsafstemning mellem ledelse og medarbejdere og kolleger. Positiv kommunikation kan derfor have en positiv indflydelse på medarbejdernes trivsel, læring, personlige udvikling og produktivitet

Med positiv kommunikation på jobbet, øger du mulighederne for et godt og sundt psykisk arbejdsmiljø. Samtidig styrker du din egen karriere og dine jobmuligheder, når du møder mennesker med anerkendelse, respekt og venlighed.


Vi kan alle blive bedre til positiv kommunikation, til at respektere mennesker omkring os, til at stå op for andre og til at møde vores kolleger, kunder, samarbejdspartnere, familie og venner med udstråling og anerkendelse.


Du kan selv håndplukke en buket


Vi tilbyder at sætte et kursus, et foredrag eller en workshop sammen helt efter dine ønsker, så du, dine kolleger eller dit netværk kan få netop den oplevelse, I har brug for.


Du er velkommen til at hente inspiration her på siden, og vi har også samlet nogle forslag til dig.